三康口腔

金屬自鎖矯正
數字化牙齒矯正中心
精細化醫療

牙齦紅腫係牙周炎嗎?深圳三康口腔收費點樣?

牙齦紅腫係牙周炎嗎?深圳三康口腔收費點樣?深圳三康口腔牙醫話你知:牙齦紅腫唔一定就係牙周炎,牙齦紅腫可能係由多種原因引起嘅。短期內嘅牙齦紅腫發痛,可能係由於飲食唔當,比如過多食用辛辣,刺激性食物,或者近期作息唔規律導致熱氣,有可能係刷牙方式唔正確,用力過猛損傷咗牙齦,或者係口腔清潔唔到位,食物殘渣堆積滋生細菌引發嘅炎症。

深圳三康口腔

如果牙齦紅腫發痛嘅情況持續較長時間,且伴有牙齦出血,牙齒鬆動等症狀,那麼就有可能係牙周炎。但要明確診斷,還需要到我院口腔醫療單位進行詳細嘅檢查,如拍CT片等。

深圳三康口腔嘅收費,多種治療費用因素而有所唔同,收費標準通常會受到治療專案嘅複雜性,所用材料嘅品質同品牌,常見嘅口腔治療專案如潔牙,補牙,根管治療等,價格喺幾百元到幾千蚊左右。如果係較為複雜嘅牙周治療或者杜牙根,種植牙等項目,費用可能會更高,幾千元到數萬元嘅治療項目都有。

深圳三康口腔連鎖各分院,睇牙、補牙慨專案收費都系公開透明慨,公正標準,唔存喺私下隱藏收費。

深圳本地牙醫,睇牙放心選擇,牙齒問題,歡迎致電我哋客服+852 6637 2630(香港)   +86 134 1885 8800(深圳)

閱讀推介:

深圳牙科收費標準

深圳牙齒美白好唔好?牙齒美白效果點樣?